söndag 20 december 2009

Kalabahuae!

Hej, inte ofta jag skriva här va? Nästan lite chockade va? =)

Jag kommer troligen inte skriva några långa texter här i fortsättningen, men vad jag kommer att göra är att fortsätta lägga upp mina videoklipp från mina "let's plays".

Vad är en "Lets Play" undrar ni nu kanske?
Ganska enkelt faktiskt, det är ett klipp där någon spelar ett spel och pratar om det(och en massa annat) samtidigt.
Det har blivit väldigt populärt på Youtube, så jag följer strömmen och gör mina egna nu!

Jag har börjat lägga upp ett klipp om dagen, problemet är att jag ligger efter här på bloggen, så jag kommer ge en länk till min Youtube-kanal där ni kan se klippen som kommer i mellan del sju som är det senaste här, och del 14 som är det senaste på youtube:
http://www.youtube.com/user/kalabahuae


1 kommentar: