onsdag 13 maj 2009

Vovvar och video!

Hej igen, blev inte som jag hade planerat med att lägga upp del 2 av min genomgång till Super mario 3 direkt efter den andra. Men nu är det gjort och idag får ni den.

Tänkte även gå igenom vad som har hänt det senaste.

För någon vecka sedan (2?) spenderade jag 5 dagar i Växjö hos min kusin Mats och hans sambo Boel.
Var mycket trevliga dagar, inte minst för att jag träffar Mats allt för sällan, men också för att de har 2 underbara hunder, ja jag älskar hundar, men även om det låter som jag trivs mest där för hundarna, är det inte så. 

Här kommer även lite bilder på de små djuren. =)



Dagens "Visste du att?"
Den närmaste stjärnan till oss (förutom solen) heter Proxima Centauri och ligger 4,2 ljusår bort.



1 kommentar:

  1. Hunden i mitten ser precis ut som Bilbo!!!!
    Kul med blogg förresten. :)

    /Smul

    SvaraRadera