måndag 11 maj 2009

Då var det dags!

 

Det är en evighet sedan jag senast skrev här, en vecka var jag borta, förra veckan va jag slö.

Men så fick jag en idé! 

Jag satt en dag och var lite uttråkad och kom på, varför inte spela lite Nintendo?

jag började genast med mitt favoritspel, Super Mario bros 3. Efter några timmars spelande fick jag en snilleblixt! 

Jag kan ju göra en videoserie till bloggen, där jag gör en genomgång till spelet!

Nu är det dags, första delen är klar!

 

Och ja, det kommer komma en uppdatering om vad jag har gjort det senaste, vilket kommer inkludera bilder på två söta "små" hundar.

 

 

 

Dagens "visste du att?"

NASA kommer snart att sluta använda sina rymdfärjor.

Även om det är på tiden kommer de stå utan ett eget sätt att ta sig till rymden, fram till att deras nya rymdfarkost "Orion" är klar om något år.



1 kommentar:

  1. Vilken snilleblixt du är! Det verkar som du har spelat spelet X antal gånger trots dina missar.
    Undra hur det fortsätter.... Kram syrran

    SvaraRadera