söndag 12 april 2009

Första inlägget!

Hej!

Välkommen till min blogg. Den kommer troligtvis inte vara den bästa ni har läst, men förhoppningsvis inte den sämsta!

Jag kommer troligen skriva lite om mina intressen här i livet och även om vad som händer mig här i livet. Problemet kan ligga i att jag väldigt lätt kan djupt intressera mig för något och sedan någon månad senare ha tappat allt intresse. Därför ska jag försöka hålla mig till de intressen som har följt mig sen jag var liten, alternativt sådant som har hängt med längre än några år.
Dessa intressen är som följer:

  • Film
  • Spel (dvs. TV-spel och liknande)
  • Musik
  • Politik
  • Astronomi och fysik
  • Fotboll

Jag kommer även att varje dag ha med något jag kommer att kalla "Dagens visste du att?"" där jag kommer att lägga ut diverse fakta. Vilka mest kommer att vara om Astronomi och Astrofysik.

Nu är det alldeles för sent för att sitta här och blogga, så jag fortsätter i morgon.

/Philip


Dagens "visste du att?"
Solen på en sekund skickar ut mer energi än vad vi människor är använt genom tiderna.

3 kommentarer:

  1. Bara för att vara först :) Måste även säga att dagens visste du att var relativt självklar!

    //Calle

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja vara en sol!!

    SvaraRadera
  3. Kul att du också har börjat att blogga!
    Jag tror att det kommer att bli skoj!
    Kram syrran

    SvaraRadera